Takk for det. Ikke for å virke negativ eller pessimistisk, men jeg vet at formen mest sannsynlig ikke vil holde seg. Så jeg passer på å få gjort alt jeg kan mens jeg har fortsatt har brukbar energi. Deilig å få ryddet litt skikkelig hjemme bl.a. Desverre er det mye som skjer nå som på sikt vil gjøre at formen min vil bli dårligere.

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post

Hvis du har brukt 3G lenge kan du jo prøve å se om du tåler mer ?
Det som funker for meg, er å ta ett ekstra Grain og følge litt med symptomene et par dager.
Hvis jeg tåler mer, merker jeg ikke noe til det ekstra Grainet.
Jeg tok 4 grain i 4 dager var det vel, og den fjerde dagen merket jeg at jeg ble mer urolig. Men det gjorde at jeg fikk energien tilbake, har det egentlig mye bedre enn på lenge. Og med den belastningen jeg har hatt i det siste, burde jeg egentlig har lagt i senga. Men det gjør jeg ikke, og har energi til å gjøre masse.

Jeg blir veldig sliten rundt menstider. Så neste gang nå skal jeg prøve å ta 4 grain igjen i en 4-5 dager. Og så gå tilbake til 3 grain siden det så ut til å funke.

Skal til legen til fredag, og lurer på om jeg skal be han ta prøver å binyrene. Men, hva er egentlig vitsen? Jeg vet jo at de nesten har lagt ned butikken... Og det som hjelper de får jeg jo av naturpreparater. Jeg har jo mye eksem, så smører ganske så mye med sterke kortison preparater. Har nå fått mye rundt øynene og nesen, lurer på om det har med pollenallergien min og krysstoleranser. Vil ha det bort, usj... noen tips der ute?

Skal få han til å skrive ut slikt skjema så jeg kan få mer Tyroid, i begge styrker. Mener jeg så det skjemaet ligge her, så da kan jeg jo skrive det ut til han. Håper han er like samarbeidsvillig som han virket.