Viser søkeresultater 581 til 590 av 612
-
06-08-09, 17:54 #581
Må bestille tid for å ta blodprøver
Det gjør meg litt frustrert, for når min sykdom er kjent så burde det vel ikke gjøre noe om jeg stakk innom å tok en blodprøve når jeg ikke føler meg i form? I stedet må jeg kanskje vente til jeg har time om flere uker og resultatet var at stoffskiftet var veldig lavt FT4 på 7, noe jeg merker veldig godt. Hadde jeg kunnet få vite det litt før så...
-
06-08-09, 20:05 #582
Sv: Må bestille tid for å ta blodprøver
Det behøver ikke jeg.
Jeg har avtale med legen om at jeg kan komme å ta blodprøve når jeg syns jeg trenger det. Det er viktig, særlig i starten.
Nå er det flere år siden jeg har tatt blodprøver. Det er ikke dem som gjør deg frisk !
Men, det er viktig å lære seg hvordan man føler seg i forhold til blodprøver.
Derfor - lag en avtale med legen din om at du bare kan "knakke på ruta" til de blide søstre.....
Jeg har vel enda skjemaet liggende klart til utprinting -og det bør alle ha.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-08-09, 10:31 #583
Dere er heldige. Går ut fra at det er legen som har bestemt at det skal være slik, han vil kanskje tjene mest mulig penger, men jeg kunne betalt det samme som for en time jeg bare jeg fikk tatt de blodprøvene. Hun ene sekretæren er forresten ikke så søt heller, snarere tvettimot sur.
-
07-08-09, 11:33 #584
Høres ikke så hyggelig ut det derre Cahtrin.....
Men ta tak i slipset på'n å spør om du virkelig skal være nødvendig å bestille time bare for en blodprøve.
Si at du har venner som bare kan komme når den syns det er nødvendig.
I mitt tilfelle gjelder det innen visse tider og dager.
Jeg må innfinne meg før kl.11 mand.-tors.
Det kan sikkert være litt forskjellig rundtomkring - feks når blodprøvene hentes og sånn.
Så hender det jo at de har mye å gjøre så jeg må vente litt.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-08-09, 21:14 #585
I dag snakket jeg med den andre sekretæren. Nå skulle jeg bare avbestille en time da, men hun er så søt og koselig i forhold til den andre. Håper altid at det er den snille som er der jeg. Har jo litt å si det også når du er syk.
-
06-10-09, 21:34 #586
Apoteket har ikke mer medisin!
Ingen andre apotek i Stavanger heller. Jeg går utfra at de heller ikke har i Oslo siden det er der de pleier å få medisinene fra. Hvor medisiner kommer dit fra tror jeg er fra utlandet. Vet ikke hvor jeg kan få tak i Armour nå jeg er tom, regnet med at de fikk på apoteket rimelig kjapt så dette var et slag i trynet. Jeg raser ned i T4 uten medisin og blir skikkelig dårlig. Sist utviklet jeg aquired von Willebrandt syndrom. Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne medisinen? ( du Sonja får heller fjerne innlegget om det er slikt som ikke er lov å skrive om) Evt. kan kanskje noen sende meg en personlig melding. Jeg vet bare om et firma og de var out of stock ( betyr vel at de ikke har på lager eller?)
-
06-10-09, 21:57 #587
Sv: Apoteket har ikke mer medisin!
Det er vel bare netthandel som bør gå på privaten.....
Det er nok som du sier - tomt for Armour over hele fjøla, ja over hele kula tror jeg.
Også Westhroid.
Så gå til apoteket og spør om de kan skaffe det Kanadisk/Belgiske ERFA.
Jeg tror apoteket er rette stedet å spøre om det, og du kan gjøre det først, men du må nok til legen å få rettet på resepten.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-10-09, 09:12 #588
Så du tror altså at de kan skaffe det? Kan jeg spørre om du bruker dette selv?
-
07-10-09, 10:04 #589
Det kan du chatrin

Og jeg må svare nei - men jeg er iferd med å forsøke selv og vil melde om hvordan det går. Håper du og andre også vil gjøre det.
At det er mulig å skaffe ERFA har jeg bare fra sidene her, og det er vel Nora som har meldt om at man bør forsøke.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-10-09, 12:01 #590
Har prøvd å søke litt på internett og finner ikke så mye, har ikke fått bestilt finner nok ikke den rette linken ikke enda.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37
Svar med sitat
Bokmerker