Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
17-03-08, 15:18 #11
Slutt på Armour ellerm ?
Sist jeg var på apoteket mumlet ekspeditrisen noe om at hun hadde hørt at det skulle bli slutt på Armour, men hun visste ikke helt hadde bare hørt det etc. I dag ringte jeg og da kunne ikke vedkommende heller svare skikkelig. Det var jo et uregistrert preparat og hun visste bare hvor mange de hadde i Norge pr. i dag og kunne ikke si mer enn det. Syns det virker rotete jeg. Er det ikke slik da at de blir bestilt fra Statene til Oslo og så får andre apotek det derfra? Om det blir slutt på det må de vel vite det? Er det andre armourbrukere som bruker et apotek hvor de vet litt mer? Jeg får visst bare bestille på internett viker det som tør ikke stole på apotekene jeg nå. Plutselig kommer jeg og så er det ikke mer igjen! :x
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker