Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
21-06-07, 00:53 #11
Men cat, du har da vært overdosert før, har du ikke?
Jeg går jo ikke på Amour, men jeg har klart å overdosere meg selv på Levaxin/Liothyronin, og her er noen av symptomene jeg kommer på:
Diare
Enda vanskeligere å få sove, dvs. nærmest umulig
Hjertebank hele tiden
Hodepine
Kvalme hele tiden
Kjempesulten (hele tiden)
Forferdelig indre uro
Første gang hadde jeg det vel i 2-3 uker, hadde jo gått på bl.a. 20 mikrogram Liothyronin om dagen. Andre gang ringte legen fordi prøvene var litt utenfor ref., og jeg kjente det da på kroppen også med bl.a. løs mage. Bare nedjusterte meg litt, så forsvant hypersymptomene. Første gang tok jeg vekk alt jeg hadde økt med i flere måneder fordi jeg da ikke visste hvor mye jeg egentlig kunne tåle, og måtte gå mer forsiktig fram neste gang.
En tanke som slår meg nå, er at kanskje ting man sliter med fra før av blir verre, f.eks. mageproblemer og søvnproblemer. Så man må vel kjenne seg selv godt. Og det som er farlig er jo dette med hjertet, så der må en jo være veldig forsiktig..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker