Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
22-04-06, 23:06 #11
Hei jeg vet ikke svar på ditt spørsmål men men mensen er også rar hos meg, er der i kansje 2 eller 3 dager. Og så he he litt rart men jeg synes det er ekkelt og tør ikke si det til legen en gang selv om det er veeeeeldig vondt puppene vokser de blir stein harde og er megavonde kjennes ut som de skal sprenge dette i ca 2 uker før jeg får mensen da den er over så synker puppene blir mindre :,( Synes dette er veldig ekkelt fint om noen andre kjenner til det samme eller er det meg det er noe galt med uff :,( Litt flaut
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker