Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
19-09-06, 16:45 #11
Nei - jeg var nok ikke døden nær - de bare skremte meg med det.
Men jeg var fullstendig flat ja. Og TETT - i både hue og ----.
Du må ikke slippe deg dit da cat.
fT4 på 31 åkei - fT4 er ikke et mål på hvor høyt stoffskiftet ditt er. fT3 er et litt bedre mål for dette, men heller ikke dette viser det egentlige stoffsliftet.
Men termometeret viser det, men kun med det samme du våkner om morgenen.
fT4 er et mål på hvor stor kroppens vedstabel er, men denne står utenfor huset og er ikke tatt i bruk enda.
fT3 er et mål på hvor mye av den vedstabelen kroppen har båret inn og lagt foran ovnen er - men det er ikke fyr i den enda !
Ã…rsakene til høy fT4 er flere. Høye verdier av bindeproteiner - eller thyroxinresistens en annen grunn. Sistnevnte kan lett fastslås med en gentest, førstnevnte med blodprøve av de aktuelle bindeproteiner.
Jeg synes din doktor er sånn passe arogant hvis han ikke undersøker dette nå det er så åpenbart at du trives med så høye verdier.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker