Takk Yvette.

I dag har jeg endelig følt meg noe bedre. Merkelig nok er det fordi jeg gjør motsatt av det legen har sagt og har begynt med medisiner igjen. Så får se da om det fortsetter om jeg fortsatt tar medisin

De siste dagene har jeg blødd mye og det har vært skremmende. Blødd fra nesen, fra små katteklor og bitt når "sjefen" vil at jeg skal stå opp, fra munnen når jeg pusser tennene, kastet opp blod og blødd fra underlivet når jeg ikke skulle. Har det noe med sykdommen å gjør`?

I så fall står det noe sted så jeg kan vise legen min for dette skal han få høre om i så fall

Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve? Dette lurer jeg på.

Nå er det ikke mulig å få tak i Armour med det første da firmaet er utsolgt og siden Levaxin ikke virker på meg og jeg raser ned i T4 med 4 tall pr. dag og nå ligger på 31 ( stiger ikke for jeg kan bare ta tabletter hver annen dag, må spare) så har jeg regnet ut at det vil ta ca. 1 uke før jeg er på 0. Så hvor langt ned kan man gå før det blir takk og farvel til denne verden.? Har ikke særlig stort håp om at legen vil skrive ut Armour til meg og det skal vel uansett bestilles og hvor Norsk medisinaldepot bestiller fra vet ikke jeg. Lager man Armour i Norge?

Er det virkelig mulig å merke forskjell etter 1 dag uten tablett?

I dag har jeg ikke tatt medisin og dagen har så langt vært et helvete. Jeg sov til klokken 1400. ( sovnet klokken 0400 i natt på grunn av denne forferdelige kløen) så det er kanskje litt derfor. Var trøtt da jeg våknet og kunne sovet hele dagen.