Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
19-08-06, 10:27 #11
Er det sånn denne sykdommen er?
Syns det blir for vanskeig å be om sykemeldig siden dette på en måte er min skyld. Men det er jammen ikke så lett å finne dosen selv når en ikke har en legen å støtte seg til og det har jeg ikke hatt han har vært helt i mot Armour hele tiden og sagt at dette er mitt ansvar. Med en sykemelding vinner han liksom selv om det nok er barnslig å tenke slik.
Takk for omsorgen Anne Ma og Stina.
Legen min sa i begynnelsen at jeg ville være eurotyrot i løpet av noen få dager. Det vet jeg jo nå var bare tull. :evil: Men jeg trodde jo at etter en stund så ville en finne riktig dose og kunne leve et normalt liv. Kanskje det er sånn for noen. Slik er det ikke for meg. Hadde det bra i 3 måneder. Nå er det på an igjen, føles som om jeg var hyper en stund noe som stemte nå derimot syns jeg å gjennkjenne den fryktelige følelsen fra skikkelig hypo. Dersom det er tilfelle kommer jeg ikke til å gå på jobb på tirsdag, og jeg ber om sykemelding. Sist gikk jeg tilbake altfor tidlig på grunn av en lege som presset meg , en mor som har vært leder hvor hun arbeider og som ikke syns sykemeldinger er noe særlig, samt egen dårlig sammvittighet som ikke ble bedre av disse tol Denne gangen skal jeg ikke gå får jeg er i form for ¨slite seg gjennom dagene en gang til det orker jeg ikke. Så er denne sykdommen sånn med dårlige og gode perioder hele tiden?
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker