Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
18-08-06, 18:07 #11
Hei Cathrin

Jeg skjønner deg så enormt godt. Det er ikke kjekt å få tilbake slag!!!Jeg er bare oppgitt og lei meg. Trodde endelig at jeg skulle kunne ha det bra. Trett og sliten er jeg også men føler ikke at jeg kan sykemelde meg og slett ikke be om sykemelding blir liksom ett nederlag. Heldigvis klarte jeg å ta meg sammen og ikke gråte da jeg var hos legen.
Ellers tenker jeg at det viktigste er å ta vare på seg selv og ikke bry deg om det er et personlig nederlag (letterer sagt enn gjort?). Er du sliten og ute så be han om en sykemelding! Det viktigste bør være at du ikke blir dårligere...
Lykke til med det hele cathrin. Stå på! Og ta godt vare på deg selv.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker