Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
17-08-06, 01:12 #11
Jeg er ikke helt sikker på det, cathrin. Har nettopp hatt besøk av ei venninne som har hatt mye høyt stoffskifte og er manisk depressiv. Akkurat nå tror jeg hun har det mye verre enn meg. Hun har gode perioder som jeg kan misunne henne, ja - men når hun har det ille, så har hun det skikkelig ille. Jeg tror mer og mer på store sammenhenger mellom det psykiske og det fysiske - kanskje spesielt ved stoffskifteproblemer.Det har vært grusomme dager, men jeg kommer ALDRI til å slutte. Armour gav meg livet på ny og INGEN skal ta det fra meg. Selv om dette har vært tøft er det ingen ting i forhold til å ha for lavt stoffskifte. Da T4 lå på 5 og 7 osv var det grusomt.
Vi vet ikke hvor mye som skyldes høyt stoffskifte og hvor mye som skyldes det manisk depressive, men hun har før vært så dårlig ved høyt stoffskifte og føler at det er mest pga dette.
Selv har jeg jo tatt ganske mye medisin de siste par månedene nå, og er redd for å bli hyper, men orker ikke å klusse mer med medisineringa. Må få tatt prøver....
Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til og god bedring.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker