Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
19-08-06, 15:18 #11
Har lest om flere Armourbrukere som melder om nedtur etter noen måneders bruk. Det hadde jeg også og det var litt vanskelig å komme seg. Kan nesten se ut som at det kommer fler nedturer, men de blir bedre etterhvert da.
Det tok tid, så begynnte det å bli bedre, men da begynte jeg å blande inn litt Levaxin for jeg håpet å bli enda bedre. Det kan iallfall jeg glemme ! Jeg ble mye verre. Så begynte jeg å teste D-vitamin - da ble jeg også verre ! Jeg har hatt problemer med leggkramper siden jeg begynte på Levaxin og disse blei nå minst like ille som før - helt til at jeg fant ut at kalsium kurerte leggkrampene.
Sånn driver jeg på - og det ser ikke ut som at jeg blir ferdig heller. Ikke så rart, er en ikke bra så vil en jo bli bedre ?
Må nesten også si at legga mine er ikke som andres. Det er en konstant synlig aktivitet der - ser ut som rykkninger eller små leamus. Det finnes noe som heter facikulasjoner, men det er ikke helt det heller. Jeg kjener ikke noe til denne aktiviteten og kan ikke kontrollere den, men leggene er konstant vonde. Jeg har ikke funnet noe som kan bedre vonten, men kalsium tar krampene allfall, og det hjelper bra det da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker