Jeg er ikke så veldig populær pasient. Jeg er så "ulydig" at jeg bruker Armour når legen er i mot det så kanskje det er derfor. Ikke vet jeg, men han burde jo være profesjonell og behandle alle likt da. Stykt å si men jeg gleder meg til han forsvinner.

Etter at jeg fikk denne sykdommen så tåler jeg ganske enkelt ikke varme. Det heter jo at en ikke skal klage på varmen. Det er sunt med sol på kroppen, lagre D-vitaminer og alt det der, men jeg klarer bare ikke å være ute i sånt vær. Denne smilyen viser hvor varm og kokt jeg er her jeg sitter i en varm leilighet og skriver.

Gleder meg til høsten og til at det skal bli kjølligere. Jeg blir som et slakt i varmen og huset ser ikke ut. Når jeg er på jobb har jeg vindueet litt oppe slik at det forhåpentligvis kommer inn litt kalt luft.

Kjenner at hodepinen er påvei. Jeg skal hente en diger vifte jeg har og kjøle meg ned. Eller kanskje jeg skal gi blaffen i hele huset og gå og ta et bad.? Det er det som frister mest.

Det ble ikke noe bad for jeg ble kvalm slik jeg lett blir i varmen. MEN nå har jeg hentet frem en stor deilig elektrisk vifte og det er bare vidunderlig å stå foran den. Spørs om katten liker den da, og det er ikke sikkert at jeg får sove av den duren, men foreløpig nyter jeg å stå foran viften DEILIG.