Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
27-04-06, 22:18 #11baremei Gjest
Jeg fikk radiojod. Fikk velge mellom det og operasjon. Jeg har grohud som ikke gror, blir bare svære pløser. Så vi ble enige om radiojod først, som muligens måtte gjentas (det måtte den ikke), så kunne jeg ha operasjon som et siste alternativ.
Opprinnelig skrevet av cathrin
Etterpå er det ikke behov for Neo-M., men mest sannsynlig Levaxin el. Har man knuter prøver de å dosere joden slik at bare knutene dør, og målet er at kjertelen skal overleve og begynne å virke normalt igjen. Det kan ta 6-8mnd. Hos meg var det ikke antydning til funksjon etter 6mnd, og da ga jeg opp, og ba om medisin. Legen hadde helst sett at jeg holdt ut i 2-3mnd til, men jeg orket ikke slåss med alt mulig lenger, til og med det å ta en dusj og pusse tenner var et slit, så jeg ville ikke.
Forresten så har grohuden min blitt normal etter at jeg begynte på armour - får nesten ikke blåmerker lenger engang... Før ble jeg lilla bare noen så hardt på meg.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker