Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
16-06-06, 19:27 #11
Til Nora
Tusen takk for svaret og for linkene. Jeg har aldri pleid å måle pulsen min før, så hva den har pleid å være vet jeg ikke. Tror det har noe med hva blodtrykket er også at pulsen stiger litt hvis blodtrykket synker.
Jeg har pollenallergi og det er jo en autoimmun sykdom, men det er noe jeg har fra juni til september så det er jo ikke hele året. Eller kanskje,men jeg blir jo ikke utsatt for gresspollen hele året så vet ikke hvordan det virker inn. Ellers så var ikke endokrinologen jeg var hos i Harstad helt fornøyd med at jeg aldri har vært utredet for trombocytopenien, men at det er blitt sett på som en bivirkning av epilepsimedisinen. Imidlertid så godtok han det siden prøvene ikke var så verst. Har tenkt litt på om det kan være noe som ligger i familien , for jeg og far og søsteren min og mange av farmors søsken får enorme blåmerker. Men jeg har blitt operert og trukket tenner og det h ar aldri vært noe problem , så jeg velger å ikke vite, feigt kanskje, men nå har jeg epilepsi, hypotyrose og pollenallergi og da får det f...meg være nok!!
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker