Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Hybrid View
-
13-06-06, 10:16 #1
Godt spørsmål. Er ikke sikker på at jeg hadde merka det hvis jeg ikke brukte pulsklokka nesten hver dag, for den virka bare ikke den dagen !
Så da tenkte jeg at jeg måtte vel ha en puls der inne et sted og at det var noe feil med klokka. (siden jeg ikke sto i avisa)
Da jeg tok den med fingeren så kjennte jeg at den var helt løpsk - den slo en to-tre slag veldig fort og så var det laaang pause til neste to-tre.
pulsen var ikke høy når jeg tellte alle slaga et helt minutt.
Jeg hadde hatt bedre dager på Armour tidligere og var på jakt etter disse, og trodde at de lå i en høyere dose og hadde brukt 4G/dag i flere måneder da jeg fikk det. Jeg hoppet over dosen dagen etter og hadde det bare den dagen og litt neste.
Men noen tid forut for dette så merket jeg et par ganger at pulsklokka viste helt ville tall i noen minutter under trening. Det var nok gubben det var feil på - og ikke klokka.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker