Legen min sa til meg for 7 år siden, att nå som jeg var hypo kom jeg aldri til å få tilbake all den energien jeg hadde før jeg ble Hypo/hyper. Altså att jeg aldri kom til å bli helt den samme gamle meg igjen.

Men jeg har hvertfall jobbet, fått meg ny samboer økt antall barn og levd ett ganske vanligt liv i mellomtiden. Har småperioder som jeg sover litt ekstra, men det har vært den eneste bakdelen frem til oktober/november-05. Fra da har det gått kjapt nedover gitt.

Er blitt sykmeldt, begynt med Lio, gått kjempefint, begynt i aktivt, blitt elendig, sluttet i Aktivt, og nå er jeg en tur innom jobben når formen er sånn passe.

Har måtte gått helt tilbake til 0 når det gjelder doser pga hjertebank og tungpustethet, men driver og øker dosen KJEMPESAKTE for å se hvordan det går.

Og går det ikke til 1.avgust(har utsatt det 1 mnd for å være en hyggelig pasient) skal jeg prøve armon.

Jeg kjenner att formen driver og blir bedre, men kroppsemperaturen er fortsatt veldig lav, og den har gått veldig tilbake for den økte no veldig akkurat i tiden jeg startet med Lio, men da jeg måtte gå ned på dosen gikk kroppstemperaturen mer ned enn den hadde gått opp.

Sånn er altså ståa på HØNEFOSS idag.....