Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
28-05-06, 19:35 #2
Det bør vare en utrolig stor spennvidde på det normalbegrepet. Helst enda videre enn normalgrensa på TSH

Jeg husker jo at jeg på den verste tia kom hjem fra jobb, smellte i meg 5poteter og 4kjøttkaker, skifta i full fart - Ut å sykkle med gjengen i 3-5timer, så hjem å dusje og spise mere mat. De verste ukene gjentok dette seg hver dag, og i tillegg lange søndagsturer. Har jeg mer enn en gang spist et helt brød med smør og ost og svelga ned hele sullamitten med 2 liter melk.
Og vært gangfør og på jobben mer enn jeg skulle også.
Nå trur jeg nesten ikke det er sant. Blir ganske ille til mote nå, når det bare er såvidt man klarer å komma seg "på sulom"• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??
Av Flower i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 16-04-10, 20:08 -
Er det normalt å bli så kjempe sint som jeg er nå?
Av helgemann i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 8Siste melding: 20-07-09, 19:26 -
THS, T4og T3 - hvad er normalt?
Av jojega i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 13-12-07, 15:17 -
T4 på 10, normalt på Armour?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 06-06-06, 11:57 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44

Svar med sitat
Bokmerker