Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Hybrid View
-
20-05-06, 20:13 #1
Til Nora
Her er min historie kort fortalt da. Jeg fikk påvist hypotyrose i august i fjor, men har nok hatt det lengre tror jeg da. Begynte med Levaxin som i følge legen skulle få meg normotyrot i løpet av et par dager. :evil: Det stemte selvsagt ikke. Etter en stund med jevnlige blodprøver var T4 40 og jeg trodde det skulle være slik siden jeg ikke hørte noe fra legen at det var for høyt. Begynte å føle at jeg ble værre istedet for bedre. Legen mente jeg burde være i superform. Det ble tatt nye prøver da var det en måned siden den på 40 som var for høy. Den nye var like høy og jeg måtte umiddelbart stoppe behandlingen. Etter 2 uker fikk jeg k omme til endokrinolog og da ble det tatt nye prøver. T4 på 7 gav meg time hos primærlegen dagen etter. Jeg måtte som du sikkert kan tenke deg starte med Levaxin igjen. Problemet er at jeg ikke merker forskjell enten T4 er 40, 7 eller 26 som nå. T3 er nå 10. Jeg burde jo være i fin form med mine fine prøver men jeg har det like elendig . Da T4 var på 7 skjønte jo legen at jeg var syk og gav meg sykemelding da jeg ba om det og forlenget den, men hun trodde liksom at alt skulle bli så raskt tilbake til normalen. Selv om prøvene er det så er ikke formen det. Sist forsto jeg at jeg måtte begynne å jobbe igjen og jeg vil ikke tigge om sykemelding, så jeg jobber 100% og er så sliten når jeg kommer hjem at jeg kaster opp av og til. Sover ca. 4 timer etter jobb.Ikke går det så bra på jobb syns jeg heller ( blir en del feil) men jeg har ikke en jobb hvor jeg trenger å tenke så mye. Nå her legen min permisjon men det er kommet en vikar. Han hadde ikke peiling på Amour, men skulle finne ut av det. Det er en uke siden og han skulle ringe meg, men jeg har ikke hørt noen ting. Jeg er redd han kanskje sier nei også for hva om de ikke vet om dette på sykehuset heller.
Dette er liksom mitt siste håp da. Jeg er redd han henger seg opp i normale prøvesvar.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker