Viser søkeresultater 471 til 480 av 612
Hybrid View
-
12-06-07, 21:12 #1
Har du kanskje ME? Tåler du ikke sol og lys kanskje? Blir dårlig av varmen? De med sliten binyrer blir veldig slitne av varme også.
Har du ikke drukket nok vann?
-
12-06-07, 21:16 #2
Har du noen andre symptomer ved siden av tretthet?
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
12-06-07, 21:23 #3
takk for svar
Jeg har ikke drukket vann i det hele tatt fordi jeg liker ikke vann. Men jeg drikker andre former for væske. Ellers så er det sant at jeg blir dårlig i varmen. Det gjør meg ikke noe at det er lyst ute,men varmen er plagsom , men i dag har det jo ikke vært så varmt da.
jeg har ingen andre symptomer enn denne fryktelige trettheten.
-
12-06-07, 21:51 #4
Tipper det er varmen og at du har glemt å drikke nok, kanskje. Jeg blir selv ikke tørst. Kanskje det er noe sånt.
-
12-06-07, 23:06 #5
Kan nok være noe i det Nora sier. Det er utrolig viktig å drikke masse når det er varmt.
Tretthet er jo en ganske generell symptom som det finnes utallige årsaker til. Hvis ikke det gir seg så burde du jo ta det opp med legen.
Skjønner at du får lyst til å gi opp. Har vært innom den tanken mer enn 1 gang selv! Hold fast og ikke slipp taket. Du er bare litt sliten av lete etter løsningen akkurat nå. Ikke gi opp!Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
01-11-06, 22:06 #6
trøtt redd for å være hyper
Derfor har jeg tenkt å være uten medisnin noen dager. Noen som har forslag til hvor lenge? Jeg går ned 4 tall pr. dag uten medisin da.
Jeg er ganske trett for tiden. Riktig nok er jeg forkjølet men....andre som har noen tanker om dette.?
Jeg har ikke så lyst til å ta blodprøve heller for om stoffskifteprøvene er høye så får jeg kanskje ikke Armour lenger er jeg redd for.
Har også tenkt litt på å ta medisin annen hver dag for da vil jeg jo ikke øke i T3 og T4, men holde det stabilt. Når jeg har funnet mitt nivå.
Alle tips tas i mot med takk.
-
01-11-06, 22:15 #7baremei Gjest
Del heller dosen og ta medisin hver dag, kanskje også to ganger om dagen. Du må holde det stabilt, og armour annenhver dag kan jeg ikke tro går bra i det hele tatt.
Men hvis du er så trett tenker man jo vanligvis på at man trenger mer, ikke mindre. Hvorfor tror du at du er hyper? Hjertebank, uro og skjelvinger, eller?
-
02-11-06, 07:41 #8
Ã… holde opp i fire dager burde gjøre susen tror jeg
-
02-11-06, 15:59 #9
Takk for svar. Jeg har hjertebank derfor jeg tror jeg er hyper.
-
02-11-06, 17:03 #10baremei Gjest
Jeg får hjertebank av både hypo og hyper, og kan ikke bruke det som målestokk i det hele tatt. Jeg må støtte meg på blodprøvene for å se i hvilken retning jeg skal dosere. Norheim sier det ikke er normalt, men heller ikke veldig sjelden. Samme med diare, jeg får det som hypo - det er vanligvis et hyper-tegn.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat

Bokmerker