Viser søkeresultater 1 til 10 av 126
Threaded View
-
14-08-10, 22:22 #20
Sv: Damens dagbok
Ja, da er jeg midt i en meget hektisk periode. Både jobbmessig og privat. Så jeg vil egentlig si at formen min er mye bedre enn på leeeenge. For hadde jeg fått den samlede påskjenning som jeg har hatt de siste ukene for et halvt år siden tror jeg at jeg hadde lagt under torva.
Ihverfall kun eksistert. Så når jeg fortsatt er oppegående og spretter ut av senga om morgenen, er det helt klart at Erfa funker.
Hadde en liten down for noen uker side, henger sammen med mensen. Da tok jeg tre dager med 4 grain, og gikk så tilbake til 3 grain. Og formen kom tilbake, så det skal jeg prøve neste gang frøken rød kommer på besøk.
jeg tar også pregnenleone krem, skal kjøpe tabletter istedet når kremen er tom. Liker ikke å bli så klissete. Lurer litt på om jeg skal ta Ashwagandha også, kan jo uansett ikke skade, selv om hun Balder dama mente at man bare fikk en opptur med påfølgende nedtur. Jeg må si at jeg har mine tanker om det stedet etter å ha lagt ned ihvertfall 10.000 lapper der. For å si det sånn, de egner seg ikke på trykk.
Håper på fortsatt stigende form, hvis dette fortsetter kan det jammen bli bra!10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Orca's dagbok
Av Orca i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 17-03-11, 20:37 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39

Svar med sitat
Bokmerker