Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Hybrid View
-
20-12-08, 12:40 #1
Re: Dosering Armour
Jeg hadde også en tilsvarende effekt, men hos meg varte den ikke så lenge.
Det ble en nedtur som varte ganske lenge mens jeg økte dosen. Da den var på 3Grain begynte det å bli levelig igjen, men ikke slik det var i begynnelsen.
Det var nå mine erfaringer, og de passer sjelden for andre........
Etter at jeg begynte med D-vitaminer i sommer, vil jeg tro at dette kan skyldes at jeg manglet D-vitamin.
Det er svært viktig for meg iallfall.
Armour inneholder jo alt kjertelen lager - også de stoffene som ennå ikke er funnet.......
Man konsentrer seg gjerne om de stoffene man mener å kjenne virkningen av, og T4 bruker ikke kroppen før etter 3uker.
Da skulle en tro at det er T3 som gir deg bedringen.
T3 er klar til bruk og virker bare noen timer. Det er nok dette du merker til kvelden, og flere doser vil sikkert bedre dette.
Når du har brukt dette i 3uker, vil du også få T3 fra den T4 som finnes i tabletten, og den vil være en med stabil kilde for kroppen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
uutoimmun variant av lavt stoffskifte uten utslag på antiTPO
Av mojavi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 14-10-09, 19:31 -
stor skjoldbukskjertel uten stoffskifte
Av CRYSTAL i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 10Siste melding: 31-01-07, 17:10 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker