Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
07-08-10, 17:47 #5
Sv: Sykmeldt fra dag en i ny jobb?
Takk godtfolk!!
Jeg har helt glemt å oppdatere ultralydtråden- alt var fint, også biopsien
Jeg er ansatt fra 1.Aug. så egentlig er det vel bare to uker jeg må klare å være i arbeid, men jeg tviler litt på at jeg klarer selv det desverre. Får prøve å se!
n`Finn, er statlig/kommunal jobb, så den burde jo være ganske "stabil" sånn sett
Ja, Rufus, i en ideell verden...så hadde jeg utvidet sommerferien med noen gode måneder! Har allerede gått på flyttesmellen som varer fremdeles.
Damen, får satse på at et eller annet offentlig kontor tar ansvar og gir meg penger på et eller annet tidspunkt, heeh.. ;)
Det kjipeste akkurat nå er trykket i brystet. Endokrinologen vil ha meg av all stoffskiftemedisin siden jeg er dårlig, men det ønsker jeg ikke. Ble jo mye bedre i starten......
Lignende tråder
-
Hva slags jobb passer for oss med hypothyreose?
Av Qa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 12-05-10, 09:52 -
Ikke noe mere jobb for meg..
Av Carro i forumet Frustrert og leiSvar: 5Siste melding: 18-01-10, 07:32 -
Sykmeldt?
Av b-e-a i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 18-10-07, 00:19 -
hvordan får jeg meg jobb - NÃ…!
Av Lissa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 26-03-07, 16:49 -
borte fra jobb?
Av pling i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 22-11-06, 12:02

Svar med sitat
Bokmerker