Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard hvordan får jeg meg jobb - NÃ…!

jeg trenger tips her.
    jeg har fått et dilemma, hesten "min" skal selges og jeg har jo ikke inntekt og ikke råd til å kjøpe ham.

tanken var jo uansett å få seg en sommerjobb i alle fall og forhåpentligvis en jobb i høst også, det ble jeg i alle fall motivert for nå...

hesten skal stå frem til sommeren, så jeg har tida frem til da muligens

jeg bor på et lite sted med få butikker også, det gjør ikke saken enklere... :(

hva slags bedrifter er det lettest å få jobb i?
    jeg kommer ikke til å bytte bleier på voksne mennesker, de som klarer det er jeg stor beundrer av, jeg spyr av tanken.
    jeg har aldri jobbet i butikk, og har ikke brukt kassaapparat, men kunne godt tenkt meg å prøve....
    jeg har utdannelse som naturforvalter... ikke jobber som henger på trær der akkuratt.
    jeg har et ryggproblem, og kan ikke løfte så mye (litt går greitt).
    jeg vil jo også gjerne tjene så bra som mulig selvfølgelig...

hvilke bedrifter bør jeg gå til først og hvordan bør jeg legge frem meg selv?
    hva kan man forvente av lønn egentlig? det er 16 år siden jeg hadde en "normaltlønnet" jobb...

jeg har aldri søkt på en jobb i hele mitt liv og er livredd

vær så snill og gi meg råd.
    jeg MÃ… få meg en jobb...

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Akershus
    Alder
    85
    Meldinger
    58

Standard

Hvorfor kontakter du ikke lokalt a-etat eller NAV som det heter nå. De har jo oversikt over ledige stillinger i nærområdet...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

uff de ja... :(
    kan ikke fordra dem og er livredde for hva de kan finne på å tvinge meg til..., men jeg skal innim der i morra
    må jeg ha avtale eller kan jeg bare troppe opp?