Viser søkeresultater 1 til 10 av 126
Threaded View
-
09-05-10, 15:55 #32
Sv: Stive muskler er vanlig hos stoffskiftepasienter
Jeg må bare fortelle min historie når det gjelder hodepine og muskel smerter. Jeg har hatt lavtstoffskifte så lenge jeg kan huske, og det samme med hodepine og stiv nakke.. Fryktelige smerter i nakken, hodet, halsen, øyne, kinn, panne, ja til og med tunngen... Man blir veldig redusert av hodepine. Faktisk så kunne jeg ikke engang gå på kino uten å ta en paracet på forhånd.. Dette har vært en skikkelig belastning for meg... Og er fremdeles.. Jeg har sjekket synet, men det var perfekt. Jeg har vært på MR undersøkelse men de fant ikke noe. Jeg gikk til fysioterapi i to år, men det hjalp kun på nakken ikke på hodepinen. Jeg har drukket MYE vann. Jeg har prøvd det meste og ikke før jeg begynte å lese her på forumet har det gått et lys opp for meg at det kanskje er stoffsfkifte. Så da jeg økte dosen levaxin merket jeg faktisk at når hodepinen kommer så gjør det ikke vondt i halsen lenger! Så kanskje jeg er på rett vei. Har gått fra hodepine 3 ganger i uke til hodepine kanskje en gang hver 14. dag!
Et lite tips: kjøp migrene stift på apoteket. Kjenner du at du begynner å bli annspent så masser denne i tinningen og i pannen. Eller tigerbalsam i nakken! Ellers er det søvn og paracet som hjelper.. Legg merke til "omgivelsene" når du får hodepine. Kanskje var det en lue som satte alt i gang, kanskje en høyhalset genser, eller kanskje bare stress..
Jeg håper virkelig at det er stoffskifte som har gitt meg hodepine for da blir det bare enda en grunn til å kjempe om å finne den rette behandlingen!
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Orca's dagbok
Av Orca i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 17-03-11, 20:37 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39

Svar med sitat
Bokmerker