Hej Vigdis
Har købt en pille-deler, så jeg får nøjagtig samme dosis hver dag. Har tidligere selv haft dårlige erfaringer med at ændre på dosis fra dag til dag, så jeg kan kun give dig ret.
Ellers går det nogenlunde, den ene dag går det fint, den næste er jeg noget mat. I dag sov jeg for eksempel 2 timer midt på dage og kunne næsten ikke vågne igen.
Jeg har det dog stadig bedre end før jeg startede på T3, men det er ikke fordi jeg har det store overskud til særlig meget, andet end at passe min hund, handle ind og gå på arbejde (arbejder kun deltid og har gjort det i flere år på grund af helbredet).
Jeg er også kommet godt i gang med bogen - Adrenal Fatigue, og kan varmt anbefale den til alle der døjer med træthed og stress. Og så er den tilmed letlæselig.
Men bortset fra svingningerne i energi-niveauet har jeg det rimelig godt, ingen symptomer på højt stofskifte. Netop nu føler jeg mig for eksempel lettere træt i kroppen, men ellers er alt roligt, ingen stresssymptomer eller indre uro etc. - det er vel i grunden en behagelig træthed.
Jeg bør måske også tilføje, at jeg de seneste uger generelt har fortaget mig langt mere end jeg er vant til, hvilket meget vel kan være årsagen til, at jeg nogle dage ikke har det store overskud.