Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Tråd: Kutte T4? Hva nå tro??
Threaded View
-
03-08-10, 16:56 #33
Sv: Kutte T4? Hva nå tro??
smgj : jeg har jo målt om jeg har antistoff og det har jeg ikke.....
nFinn : da ble det klarere for meg, men de tre første månedene når jeg tilførte både levaxin og Liothyronin sank T4, fra 14,7 til 11,6 eller noe lignende, hvis kjertelen min produserer tilstrekkelig skulle etter min mening altså T4 iallfall holdt seg på samme nivå når jeg tilførte medisinene....
Nå skjønner jeg jo at kroppen kjemper desperat for å komme opp i samme nivå hormoner som når jeg tilførte Levaxinet, den lille dosen Liothyronin jeg tilfører kan jo ikke måle seg med både Levaxin og Lio. Ikke rart jeg føler meg elendig.
Hode, nakke og skuldre verker, jeg mister hår og fryser, skjelver innvendig, har hetetokter og anfall med hurtig puls....
I morgen skal jeg ta blodprøver og jeg blir overrasket om de ikke viser lave nivåer asså..
jeg tror jeg har en eller annen form for celleresistens jeg, men jeg er helt og fullt forvirret over blodprøver og teorier, aller mest skulle jeg ønske jeg hadde påvselige blodprøver som sa at jeg trengte medisin....kan man testes for celleresistens? er det trolig at jeg kan lide av det?????Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
Lignende tråder
-
Er jeg virkelig frisk og kan kutte ut medisin?
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 07-08-08, 17:15 -
Kutte ut mjølka
Av Marianne i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 30-10-06, 23:51

Svar med sitat
Bokmerker