Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
02-08-10, 11:56 #10
Sv: Hjelp, tror jeg får et nervøst sammenbrudd her!
Altså, jeg kjenner igjen mye av det du skriver, og jeg tenker hele tiden BINYRER med deg. Følg rådet til Ruth (to innlegg over) og be om test. Får du ikke det, ta saken i egne hender og bestill en selv fra linkene Ruth har gitt deg. Det med hydrokortisonkrem fra apoteket vil gi deg noe lindring fort, det er nå ihvertfall min erfaring. MEN IKKE SMØR DEG MED DETTE FØR DU HAR TATT TESTEN! DET VIL PÅVIKRE TESTRESULTATET.
Synes legen på Balder viser lite kunnskap om stoffskifte og binyrer! Går der selv, til en annen lege som i det minste har litt mer peiling. Er skuffet på dine vegne. Det finnes råd, og jeg tror og håper du skal bli bedre etter hvert. Men enten må du finne ny lege eller få din nåværende til å revurdere. Men du må dessverre ha styringa selv, håper familien din er en god støtte.
klem fra meg
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker