Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
27-07-10, 21:33 #1
Sv: Er feil med stoffskifte kostholdsrelatert?
Hej Helgemann
Hvis denne fysioterapeut er tilsluttet de offentlige sygekasser (eller hvad det hedder i Norge), da mener jeg, at du er din gode ret til at klage over ham. Såfremt du opsøger ham for en fysio-behandling, men får (i stedet?) et foredrag om hans kostteorier, får han sine penge uretmæssigt.
Jeg er selv overbevidst om, at kostholdet er af en afgørende betydning for ens velbefindende (med eller uden sygdom), og jeg er også enig i, at mange sygdomme kunne være undgået hvis kostholdet var "rigtigt". Men derfra og til at sige at en atrofieret kirtel eller kirtel ædt op af antistoffer, som ved et mirakel kan genopstå ved kostholdsændring, er mere end jeg kan acceptere (på dine og mine egne vegne).
Det mener mig (meget) om heilpraktikernes teori om, hvordan man bliver stofskiftesyg. De har meget tilfælles med din fysioterapeut, selv om de er ikke enige om sygdommens "kilde". Hypothyreose og heilpraktik
Du kan få et nemmere liv med sygdommen, hvis du lærer om det rette kosthold og hvis du kan omlægge det over tid. Men snakken om at kosten alene kan helbrede dig/os, er rent ud sagt: sludder. Lad dig ikke tryne af ham og hvis det kan lade sig at gøre - skift til en anden, for hvem fysioterapi er første fag og interesse. Du har ikke brug for at komme hjem modløs, hvor du burde være lettet.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
feil informasjon på doktoronline??
Av sivcath i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 29-01-08, 23:08 -
Hva kan muligens være FEIL ??????
Av Tiffen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-07, 16:38 -
Kan leger ta feil?
Av annki i forumet Hos legenSvar: 13Siste melding: 25-09-07, 13:14 -
Feil diagnose...
Av Leya i forumet FeildiagnoserSvar: 1Siste melding: 12-10-06, 20:41 -
Jeg trodde at når man opererte bort skjoldkjertelen så bla stoffskifte lavt. Feil?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 8Siste melding: 11-04-05, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker