Viser søkeresultater 1 til 10 av 41

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    østlandet
    Alder
    47
    Meldinger
    82

Standard Sv: Endokrinolog truer med afvisning

ÅÅÅ Det er nettopp en slik som Troj jeg håpet og venta på skulle bli vedkommende endokrinolog sin pasient!!! Synd det ikke er tilfelle! Men det kommer vel flere som Troj i vedkommende sin pasientgruppe og da håper jeg det smeller. Nå er jeg såååå lykkelig for å ha fått ny endokrinolog!! Jeg ble avsluttet hos den gamle etter å ha blitt stabil i medisineringen, men pga nye antistoffer fikk jeg ny henvisning. Sjeleglad når jeg så ett nytt navn på inkallingen Nå skal jeg få svar og verdig oppfølging! (regner jeg med) Min fastlege er ganske grønn... Var jeg som tok prøver på eget initiativ på fastlegekontoret og JEG selv som kommenterte at antistoffene var over 1000 etter at han sa at prøvene var bra. Jeg spurte om det betydde at jeg hadde fått tilbake Graves. HAn svarte litt nølende at ja det måtte det bety.. Neste gang hadde han lest litt og jeg hadde fått svar av Finn her inne og vi hadde begge funnet ut at det ikke var Graves men noe annet.. Så nå er jeg spent på hva som jeg har fått nå HAr time slutten av august og ser frem til ny endokrinolog. Kan umulig bli verre en forrige!!!!!!!!!
    Ønsker å tillegge at jeg selv har lang utdannelse. 7 år etter VGS som resulterte i hovedfag innenfor mitt fagfelt og at jeg før sykdom har vært ansett som en ressursperson for de svakere stilte i samfunnet. Under normale omstendigheter skulle jeg kunnet å gitt endokrinologen betydelig motstand. SLik min helsetilstanden har blitt og for øyeblikket er, har jeg tilstrekkelige utfordringer i det daglige. Skulle jeg imidlertidig formen vært på topp kunne kompetanse innen juridiske og medisinske fag selvfølgelig vært av stor nytte
    Sist endret av uheldig; 27-07-10 kl 18:59 Begrunnelse: FIkk følesen av at folk trodde jeg var dum:)
    Legen sier jeg har Graves
    Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig

Lignende tråder

1. Kan en endokrinolog
    Av janike i forumet Endokrinologer
    Svar: 17
    Siste melding: 20-09-07, 21:15
  2. Privat endokrinolog
    Av Lisbeth i forumet Endokrinologer
    Svar: 10
    Siste melding: 27-02-07, 22:07
  3. Henvisning til endokrinolog