Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
14-07-10, 14:10 #12
Sv: Tannkjøttsykdommer ved lavt stoffskifte.
De, der får huller i tænderne, eller tandkødproblemer, måske endda paradontose - de kan med fordel bruge K-vitaminspray. Der findes flere K-vitamin-sprays med god effekt på tandkødet og lidt ekstra K-vitamin som sidegevinst kan kun gavne, medmindre folk i forvejen får blodfortyndende medicin. "I 1948 publicerede Leonard Fosdick, Ph.D fra Scool og Dentistry, Nortwestern University, en undersøgelse, der viste at K-vitamin kunne beskytte imod forfald af tænderne. Han fremstillede tyggegummi med og uden K-vitamin, som han gav til en forsøgsgruppe, som skulle tygge det efter hvert måltid. En omhyggelig udvalgt kontrolgruppe fik tyggegummi uden K-vitamin. Dr. Fosdick rapporterede at forsøgsgruppen havde 60 - 90 % færre caries skader end kontrolgruppen." At jeg kender mennesker, hvis paradontose er reduceret eller væk pga. K2-vitaminet er ikke til at komme udenom.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker