Kjedelig å høre!
Det er tross alt ikke så lenge til midten av august,
når man tenker på lege mølla for ellers og den tiden det tar,

jeg tror som de andre at du får for lite, når prøvene dine ikke har bedret seg stort bør du tenke selv,
ikke brå øke men med noen dagers mellomrom øke dit du var pluss lio.

Så høye anti stoffer må de ta hensyn til,
sørg for å få utskrift av alle disse prøvene som du tar med deg,
Ikke for å mase for mye, men hvis du ringer til heggeli så sørg for å forklare innleggelse og ekstremt dårlig tilstand, så pleier de å kunne prioritere,

Jeg kan bare ta utgangspunkt i meg selv og generelt inntrykk,
men til og med fastlegen min som sier han ikke har så veldig mye erfaring med dette og lar meg gå på Heggeli med velsignelse mener at tsh må være godt under 1, helst nærmere null,
t4 bør være i overkant av 20 tallet,
litt individuelt men jeg bør ligge på23-24 for å være ganske bra, (nå har jeg en personlig teori om at har man vært hyper i mange år trives kroppen litt i overkant fordi den er mest vant til å være der)
b12 bør være nærmere 1000.
Når jeg ligger i overkant av det på b12 er jeg våken og klar samt at håravfall etc blir borte.

Det er helt klart at dine prøver ikke tilsier at du skal føle deg bra,
det er generelt for dårlig,
Klart du skal klage og ikke la deg avspise med tull og arroganse,
men rot ikke bort tiden,
du er i barsel og skal kose deg ikke slite,

Inntil du får hjelp av noen uten arroganse så bør du gjøre hjelp til selvhjelp,
skaff deg noen gode b vitaminer, samt andre vitaminer og mineraler og øk inntaket, c-vitaminer er også veldig viktig, kjøp 1000mg brusetabletter på apoteket, lettest å ta opp for kroppen, to om dagen.
du vil nok ikke komme opp i høye verdier, men det vil hjelpe, også på nedstemtheten, øk medisinene gradvis der de andre her mener at du bør være, dem snakker jo tross alt av erfaring og akkurat det har ikke legene så mye av,
Du kan også bestille adrenal stress end på nettet, inneholder cortex pluss litt annet snadder som kan være et bra kost tilskudd i dårlige tider,
virker jo som det ikke er så mye funksjon i konverterings systemet ditt.

Til sist, det er ingen fasit svar for oss derfor lytter vi til råd og erfaringer fra hverandre, prøver og tester hvordan det virker,
det eneste som er sikkert er at de fleste er underskudd på viktige vit og min og vi har dårligere opptak og krever mer enn gjennomsnittet.

Ikke stress og pes, benk deg til på soverommet hvis du føler at du roer deg godt der eller en god plass i stua,
samme bare du føler ro,
lag din egen borg med det nødvendigste(bleier,våtservietter,mat og drikke (noe du syntes er godt) fjernkontroll etc) ,
ikke tenk på ting du ikke orker, de fleste av oss har lukket øynene for slikt,
prøv å slappe av å kose deg så godt det lar seg gjøre inntill du får hjelp og blir bedre,