Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Tråd: Taninas dagbok
Threaded View
-
06-07-10, 17:35 #14
Sv: Taninas dagbok
Takk skal du ha!
Jo, det gikk bra, jeg fikk øyedråpene på blå resept, akkurat slik Vigdis foreslo. Så kjøpte jeg Simplex i tillegg. Jeg fikk også resept på antibiotika, da det var ny infeksjon, selv om den ikke er så hissig som de tidligere.
Ja, jeg skal måle både selen og jod neste gang det er aktuelt å ta prøver. Men siden jeg tok en hel haug for ikke så lenge siden, og det er sommer og ferietid, tenkte jeg at jeg venter til august.
rT3 og TBG vil jeg også be om.
Jeg har hatt et dårlig forhold til et par fastleger før, og her jeg bor er det ikke mange å velge mellom. Derfor er det veldig viktig for meg at fastlegen ikke opplever meg som altfor "vanskelig". Nå synes jeg nemlig h*n har begynt å ta meg mer alvorlig, og da vil jeg heller bruke litt list og lempe.
Jeg tenkte at tangmel var mye mer "snilt" enn kelp, som jeg har hørt kunne være altfor sterkt. Og med de ytterst små mengdene jeg tok daglig, tenkte jeg ikke at det kunne få så store konsekvenser.
Men ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor antistoffene plutselig skulle begynne å stige akkurat nå. Jeg har aldri visst at det er de i seg selv som kan gi slike symptomer som jeg har fått nå. Det er faktisk en hjelp bare å få vite om det!
Om jeg nå får medhold i at disse prøvene er verdt å ta i august, kan jo det vise om det har hjulpet å kutte ut tangmelet.
Forresten tror jeg nok at jeg skal invistere i sink og selen, også.
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
~~des65 sin dagbok!~~
Av des65 i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 21-07-05, 12:35

H:-)
Svar med sitat
Bokmerker