Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Tråd: Taninas dagbok
Threaded View
-
05-07-10, 21:57 #11
Nei, jeg ser ikke rT3 blant disse prøvene. Heller ikke TBG.
Når det gjelder jod: Jeg har trodd at jeg hadde godt av en liten dose av dette, siden jodmangel jo sies å forårsake hypothyreose. Derfor begynte jeg å ta svært små mengder av tangmel i fjor høst. Det kan altså ha forårsaket den negative utviklingen? Det sto anbefalt dose: 1 knivs p i s s daglig. Og jeg har knapt tatt det! Men nå skal jeg øyeblikkelig slutte med det.
Det du beskriver av følger av anti-TPO, kjenner jeg godt igjen! Jeg har også begynt å kjenne knærne mine litt for godt de siste månedene.
I samme periode droppet jeg også Spektro-tablettene og de andre kosttilskuddene var jeg også veldig slapp med, siden jeg spiste en del nøtter, (paranøtter skal jo inneholde så mye selen), og at jeg syntes det var greit med en pause. Samtidig tok jeg maca, acai og chlorella. Disse sluttet jeg med ved juletider, men det er ikke så lenge siden jeg begynte igjen med de andre kosttilskuddene. (Altså spektro, b-vitaminer, C-vitaminer og da i tillegg D og K)
Jeg tok også to bokser med NBG (er det det det heter? Det er betaglukaner. Jeg sluttet fort, for jeg syntes det var de som trigget mye av problemene jeg fikk rundt nyttår).
Dette blir veldig mange detaljer, ser jeg...
Når jeg leser det dere har skrevet, og hva jeg selv skriver, så føler jeg meg plutselig innmari dum. Men jeg får se det positive i at jeg har tatt tak i dette nå, så da er det kanskje håp!?

Neste gang jeg skal til legen skal jeg være godt forberedt. Tusen takk for alle innspill, råd og tanker om min situasjon!
Jeg vil lese og lære mer om dette selv også, dette forumet inspirerer veldig. (Selv om jeg først var litt matt av alt som ble skrevet på forumet, og som gikk godt over hodet på meg).
Men først: Natta!
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
~~des65 sin dagbok!~~
Av des65 i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 21-07-05, 12:35

H:-)
Svar med sitat
Bokmerker