Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
04-07-10, 20:15 #16
Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek
Ja, der eksisterer mange myter, særligt i Danmark synes lægerne at være rimelig tykhudet og umulige at snakke med - desværre. Jeg er bange for at det er medicinalindustriens tyranni, der slår igennem. Amour m.m. har jo også måtte kæmpe nogle kampe mod den etablerede medicinalindustri i USA - og er blevet beskyldt for det værste, selvom det i sidste ende viste sig, at Amour var lang mere dosisstabil etc. en syntetisk T4. I sidste ende handler det om penge og markedsandel så betyder menneskeliv og velbefindende ikke så meget, så længe producenterne af syntetisk T4 kan dominere hele markedet - og tilsyneladende er det lykkedes dem at overbevise den generelle lægestand i en sådan grad, at det nærmere sig hjernevask.
Nå det er sagt har jeg valgt at give T3 en chance, før jeg kaster mig over en orthomolekylær læge - det er alt andet lige nemmere, hvis altså det hjælper?
Men jeg må sige, at jeg tager hatten af for de læger, der lytter på patienternes symptomer og årelange vidensopsamling i stedet for at lytte til den etablerede lægestand, som har opgivet symptombehandling til fordel for blodprøveresultater helt i producenterne af T4's ånd.
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker