Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
-
03-09-10, 15:01 #1
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Er der en herinde der kan fortælle mig om indholdet af thyroid fra Glostrup Apotek?
Altså fx. mænden af T4 og T3 i 60 mg og indholdet af hjælpestoffer
-
03-09-10, 15:15 #2
Sv: Thyroid fra Glostrup - indhold?
Næ ... eller rettere, ikke jeg, men de er flinke folk
Hovedvejen 101
2600 Glostrup
Telefon: 43 96 00 20
Fax: 43 96 07 67
E-mail: glostrup@apotekeren.dk
Du skal ha fat i Kristian Østergaard som sikkert kan svare på alt hvad du kan finde på ... men du kan sikkert også gi en del den anden vej
Er du blevet træt af Thyroid-S?
-
03-09-10, 15:39 #3
http://www.stopthethyroidmadness.com...-other-brands/
DENMARK’S THYREOïDUM from Biofac in Kastrup, Denmark. Imported into the Nether*lands from BUFA/Fargo, importers of pharmaceutical products.
½ grain = 29 mg (12.7 mcg T4 and 4.5 mcg T3)
1 grain = 57 mg (25.3 mcg T4 and 9 mcg T3)
2 grain = 114 mg (50.6 mcg T4 and 18 mcg T3)
Pig thyroid. Some websites state the T4/T3 ratio can vary from 2.3: 1 to 3.8: 1 depending on the lot. Meets standards of US Pharmacopoeia. Contains Microcrystalline cellulose as a filler. Also may contain lactose, sodium, chloride, starch, sucrose or glucose• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-09-10, 15:39 #4
Tak

Nej jeg er ikke træt at thyroid-s, men nu ser det ud til at jeg fremover kan få recept på thyroid fra egen læge
Det er da godt nok ikke meget T4 der er i
I dem jeg tager nu er der 38 mcg. pr. grain.
-
03-09-10, 16:01 #5
Men kan vi være sikre på, at det er dét ..? Jeg ved, Glostrup Apotek køber ind hos hollandske Fagron. Jeg tror da, man skal ringe til ham Kristian Østergaard for at vide, at indholdet er det, du nævner, n'Finn ?

Super! Har du vredet armen om på vedkommende? Eller ku h*n bare se, du havde det bedre - og blev måske overbevist??
Nielsigne
-
03-09-10, 16:12 #6
-
03-09-10, 16:30 #7
Opplysningene fra STTM er sendt siden av en jeg antar er en bruker. Glostrup har jo også nettopp startet en ny produksjonesserie, hvis den er kommet igang ?
Det opplyses ikke hvor gamle opplysningene er.
Så mener jeg det er må den måte at den Hollandske produksjon kjøper sine råstoffer av BioFac. Tablettenes innhold av aktive stoffer kan likevel være forskjellige i disse produksjoner.
Jeg har forsøkt å skrive til Hollenderne flere ganger, men de svarer ikke.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-09-10, 18:45 #8
60 mg Thyroid fra Glostrup indeholder, så vidt jeg er blevet oplyst om, 9,15 mkg T3 og 36,3 mkg T4. Hjælpestoffer : laktose, kartoffelstivelse, gelatine, magnesiumstearat og talkum.
Pjevs
-
03-09-10, 19:28 #9
-
04-09-10, 08:52 #10
Vær opmærksom på, at der vil (nok) foreligge en forskel i "oplevelsen" mellem Thyroid-S og "Glostrup-Thyroid", idet Thyroid-S er Slow Release, mens indholdet af hormoner fra "Glostrup-Thyroid" går ind i omsætningen på en gang. Det er vigtigt at være obs på, så man ikke tror at der er noget galt med "Glostrup-Thyroid" når den erstatter Thyroid-S.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29
Svar med sitat

Bokmerker