Sitat Opprinnelig skrevet av Herdis Vis post
Merker ingen bedring. Det eneste er at jeg har ekstra lite energi, er mer tungpustet og har en del angstfølelse i kroppen. Om det kommer av at kroppen blir mer og mer sliten, at jeg har redusert litt på levaxin, eller lagt til Liothyronin, vet jeg ikke. Noen som vet hvor lang tid det tar før man begynner å merke effekt?

Hvordan kan man få begynnt på noen av disse? Reiser gjerne land og strand for å finne noe som kan gjøre meg bedre! Håper jo denne liothyroninen skal gjøre susen, men føler uansett at jeg kunne trengt å snakke med en lege som har PEILING på alt dette. Virker som det er i Oslo man finner disse klinikkene med leger som ser mer helhetlig på saken. Men det er vel kanskje månedsvis med ventelister? Takk for all hjelp
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10439
Prøv denne linken. Ikke ventetid, men det koster jo litt. På den annen side er det høy pris å betale å gå rundt å ha dårlig helse også.

Liothyronin skal virke med en gang...kjenner meg igjen. Hos meg ga det ingen rask effekt. På sikt ble jeg bedre av lite sukker/karbohydrater og små hyppige måltid og trening som turgåing som jeg knapt klarte gjennomføre pga dårlig form.