Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
02-07-10, 17:38 #15
Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek
Ja, ja... denne læge kunne jeg finde på at svinebinde til en stol. Lade ham sidde i den natten over, uden hverken vådt eller tørt og tidligt på morgenstunden ville jeg.... tvinge 3-4 grain Thyroid i munden på ham. En time eller to efter kunne vi konferere om det "virkningsløse" til han blev hyper og forhåbentlig klogere. Hvis Thyroid er virkningsløs - er vores skjoldbruskkirtel det også! Så enkelt kan det siges! Sikken en dumhed at udstille sig selv med. Jeg har sørme ondt af ham, og så har jeg endnu mere ondt af.... hans patienter.
Forhåbentlig er det ikke Hans Perrild. Hvis det er ham, er denne svada af monsterdimenssioner. At sige sådan noget og derved at bringe hele sin viden ned, hvor den bliver betydningsløs og uden effekt - er en tragedie.
Hvis Thyroid er farlig og ugennemkontrolleret - er vores skjoldbruskkirtel det også! Man kan ikke betragte Thyroid som "farlig", uden samtidigt at afvise vores egen kirtel som værende "skadelig". Så enkelt kan det siges! Jeg synes at det er pinligt. For lægen!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker