Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
02-07-10, 11:40 #11
Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek
Jeg skjønner godt at du er i tenkeboksen. Frustrerende situasjon. Kanskje noen på dette forumet kan anbefale deg en "vanlig" lege som er villig til å skrive ut thyroid til deg?
Når det gjelder dyrt, så er jeg i høyeste grad enig med deg. Jeg ser det allikevel slik at det er dyrt uansett å ha en helse som ikke fungerer. Hvis helsen min er bedre kan jeg kanskje jobbe mer, noen timer med overtid så er disse utgiftene fort tjent inn igjen
Selv om jeg vet at ikke alle har de samme muligheter som jeg, så mener jeg fortsatt det er mye å hente på å invistere i helsa. Det er mye klær og mat osv jeg skulle vært foruten hvis det betød at jeg kunne få bedre helse.
I Norge er det iallefall slik at du kan ikke bestille reseptbelagte medisiner fra utlandet uten først å ha resept. Er det anderledes i Danmark?
Kombinasjon av syntetisk T3 og T4 fungerer etter min erfaring bedre enn kun T4. Likevel etter ti år med denne behandlingen er jeg ikke i tvil om at jeg skal gå over til thyroid, med de brukererfaringene jeg har lest om.
Lykke til i tenkeboksen, Anne HH. Håper du finner frem til en løsning som passer for deg
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker