Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Er så lei av hodepine :(
Threaded View
-
02-07-10, 11:32 #9
Sv: Er så lei av hodepine :(
Takk for innspill alle sammen.
Jeg skal videre henvises til uka, så jeg håper at det blir til noen som er åpen for å prøve Efra. Er lov å håpe.
Jeg har heller ikke hodepine pga. overdosering. Hadde også denne typen hodepine, før jeg ble veldig dårlig og sykemeldt. Så jeg vil ikke tro det er direkte relatert bare til Levaxin for meg, men det at det varer i dager når det først blir sånn kan være relatert til det ja.
Jeg har faktisk ulik erfaring med hodepine tabletter enn dere igjen. Jeg bruker ofte paract og det virker, men jeg bruker også Ibux. I vår fungerte ikke paracet, men da var det kun 600 mg Ibux som hjalp. Men jeg bruker også kombinasjon paracet og Ibux noen ganger. Så her er ikke virkning av hodepinetabletter konstant heller. Men jeg har jo dosert meg opp på Levaxin i denne perioden. Så kanskje det har vært med på å gjøre at jeg har hatt ulik effekt av hodepinetabletter? Var ikke sånn før.
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine
Av Stina i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-09-07, 23:54 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00 -
hodepine!!!
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-09-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker