Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Er så lei av hodepine :(
Threaded View
-
02-07-10, 09:38 #4
Sv: Er så lei av hodepine :(
Prøv at tage fat meget længere nede, nemlig på bækkenet. Man har lange muskler, der går mellem kraniekanten og bækkenet, og på bækkenet sidder i det hele taget fæstnet en hel del, som det betaler sig at 'løsne'. Prøv fx en fysioterapeut, som har speciale i bækkenet/fødsler. Det har hun, der har hjulpet mig bedst med min nakke - hun kan også noget, der hedder kraniosakralterapi, der tager udgangspunkt i, at der dels er en tæt forbindelse mellem nakke og bækken, dels er en del 'kranieplader' i hovedet ... og som man kan få til at slappe af.
Prøv også at finde nogle øvelser, der kan strække og afslappe ryggen, så får du også fat i nakken
Jeg har det selv sådan, at når jeg oplever stress, så 'kryber' de her lange muskler mellem bækken og nakke. Det kan i sig selv give omfattende hovedpine. Så kan der, alt efter diverse 'lokale forhold' i nakken, komme et vældigt træk rundt omring, og det er så dem, man kan få hjælp til veed at koncentrere sig om nakken. Men kommer du lidt længere ned, får du mere med, tror jeg. For mig har det også den effekt, at behandlingerne gør godt i længere tid
Nu husker jeg ikke, hvordan det er med dig og medicin, men du skal selvfølgelig samtidig ha' noget, der rækker til dig af det også, og nok af det - får du det?
Sist endret av Nielsigne; 02-07-10 kl 09:39 Begrunnelse: slåfejl
Lignende tråder
-
Hodepine og hypothyreose
Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 09-05-10, 10:55 -
Hodepine
Av Stina i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-09-07, 23:54 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24 -
Hodepine av Armour?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-06-06, 00:00 -
hodepine!!!
Av tone i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-09-05, 10:17

Svar med sitat
Bokmerker