Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
28-06-10, 14:25 #10
Sv: Thyroid igen på Glostrup apotek
Jeg har brugt Westhroid, Nature-Throid eller Thyroid-S i årevis, mens Erfa Thyroid har jeg kun brugt en måned. Erfa Thyroid "føles" svagere i sammenligning med de andre, så jeg fortsætter med de "gamle".
Med hensyn til GlostrupThyroid's stabilitet - er denne sikkert meget større end de oprindelige mediciner fremstillet til formålet siden sidst i 1800-tallet og til 60-erne. Alligevel var succesraten i behandlingen af hypothyreose så uendelig meget større den gang end den er i dag, hvor alskens moderne industrier kan ikke gøre de gamle lægemidler kunsten efter.
Jeg ville blæse på det, hvis jeg var dig. Til syvende og sidst er det det samme Biofac-pulver, som findes i Glostrup-Thyroid og Industri-Thyroid. Skal jeg være helt ærlig - foretrækker jeg "pulveret" mindre forarbejdet end det kan blive under en industrielt fremstillingsprocess. Desuden er forsyningsikkerheden vigtigst, ikke mindst når man ikke behøver at oprette reservelager og kan nøjes med at hente 100 tabletter ad gangen på apoteket i Glostrup, hvor det helt sikkert er "frisk" og opbevaret under gunstige forhold.
Nu må vi bare håbe, at apoteket får aftagere nok til at produktionen kan opretholdes. Til Rigshospitalet der er ved at vågne op siger jeg bare: "det var på tide!" Jeg har personligt spammet flere hundreder "relevante" danske modtagere med brok vedhæftet kildestærke argumenter for Thyroid, over de sidste 3 år. Er der andre som gjorde/gør noget lignende, er det ikke umuligt, at "nogens" nysgerrighed omsider er blevet pirket til + forummet her selvfølgelig. Jeg tror ikke, at Rigshospitalet sådan af sig selv pludselig er blevet interesseret, når hele den danske lægestand ellers lykkedes med at ignorere Thyroid i mere end et halvt århundrede.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker