Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
26-06-10, 16:52 #30
Sv: Ble redet av magnesium olje (Ancient Magnesium)...
Hei Berit! Det er flott å høre at Magnesium Chloride har fungert bra for deg og bare forsett du kommer til å oppdage flere positive virkninger med Magnesium Chloride. Jeg faktisk er tilbake i full jobb for 2 uker nå. Starter på jobb klokka 6 på morgningen hver dag og er ferdig rundt 5 på kvelden. Er litt sliten 7 tider på kvelden når jeg er tilbake fra arbeidet, og da tar jeg varm dusj fulgt med foot bath med varmt van blandet med Magnesium Chloride. Virkningen er umiddelbar positiv og avslappende. Jeg har åket Thyroiden til 4 grain på grunn av nedtappingen av HC.
Jeg er heller ikke 100% frisk jeg er jo Hypothyreose og vil aldri være frisk. Men det er mange ting man kan gjøre for å få energien, kondisjonen og en positive kognitiv funksjon. Hvis du ser innlegg 1 her, skrev jeg følgende
"Selv medisineringen var livs nødvendig for meg, og den lite bit som manglet var magnesium olje."
Jeg har stor sett medisinert mine symptomer, noen gang gikk det ikke bra foreksempel selv medisineringen med HC, andre gang gikk det bar som selvmedisineringen med thyroid, og nå Magnesium Chloride og andre viktige tilskudd. Men min erfaring er at det trenge mer en medikamenter for å føler bra når man er hypothyreose. Faktisk man gjøre noe med kosten og livsstilen. Jeg har kuttet med røyk, kaffe, te, sukker og prover o s****er godt, jeg har kvittet meg med noe negative tanker jeg har hatt lenge. Videre jeg har søkt tross og avstressing i spiritualiteten og religionen noe jeg har ikke gjort tidligere, og det hjelper.
Lykke till Berit
Lignende tråder
-
Magnesium
Av pling i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 33Siste melding: 23-11-11, 16:05 -
MCT-olje
Av marge i forumet KokosoljeSvar: 6Siste melding: 24-10-10, 00:50 -
kokos olje bra for oss med hypotyreose?
Av irene i forumet KokosoljeSvar: 29Siste melding: 21-02-08, 19:23 -
MCT olje - erstatning for raske karbohydrater?
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 16-06-07, 14:23 -
Kjempe reaksjon etter jeg tok Magnesium !!!!
Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 3Siste melding: 16-04-07, 19:18

Svar med sitat

Bokmerker