Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Fra høyt til lavt
Threaded View
-
24-06-10, 10:31 #22
Sv: Fra høyt til lavt
Jeg har byttet til erfa nå i april,
jeg har byttet likt og skiftet gradvis,
90mg levaxin mot 90mg erfa,
skiftet gradvis og jeg har bare hatt stigende form i denne tiden,
har ikke sammenlignet innhold og prøver men jeg og kroppen min har det bedre enn på årevis(bank i bordet).
Er nå bare på erfa og har mindre hjertekramper og hara hjerte,
mer energi og mer våken og klar, mindre smerter og stivhet i ledd og muskler.
Tar ikke så innmari mange tabletter med vit og min som før men har gått over til å bare ta Barbasco plus, multi max i samme serie og adrenal stress end, tar også chili burn for å holde temperaturen litt oppe og slippe å føle meg så gjennom innkald hele tiden.
Halvparten så mye tabletter i løpet av dagen og formen er i helhet bedre,
tar all erfa på morgenen, ikke utover i flere posjoner som før og de andre tablettene morgen og kveld.
Har ikke merket noe negativt ifht binyrer nå heller,
det merker jeg fort for da er jeg kliss vår flere ganger om natten med en gang.
Nå har natten vært tørr og behagelig i lang tid.
Har ikke behøvd b12 injeksjoner på lang tid heller,
nå er jeg litt i overgangen så jeg smører meg med progesta care plus og pregnenolone om kvelden o 20 dager og 10 dagers oppphold samt at jeg tar dim-plus i kapsel, regner med at jeg kan slutte med krem hver kveld og bare supplere litt innimellom når jeg har tatt dim-plus litt lenger.
Jeg prøver å være nøye med mat og medisin uten å bli fanatisk,
er flink å spiser flere måltider om dagen og koser meg med at jeg ikke var så ømtålig for alt mulig bare jeg gikk tilbake til basic i matveien.
ren mat fra kua,gris, fjærkre og fisk,
ikke deig og farse mat, isåfall karbonade etc
ellers er rømmegrøt,egg og bacon,omeletter, salater med masse nam som ost i lake,kylling,sukkererter,stangselleri,advocado, rømmedressing osv. mest grønnsaker fra over jorda osv. holdedr meg litt unna brød,poteter og pasta men spiser selvsagt litt til middag etc samt at hvit bakst og hvete er noe jeg prøver å unngå for å holde systemet i gang.
Prøver å unngå margarin og oljer, bruker bare godt smør fra kua.
Så egentlig koser jeg meg med mye god mat uten stress og pes, vekta er sakte men sikkert på vei ned så alt ser til å gå rette vei(bank i bordet)Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05

Svar med sitat

Bokmerker