Side 2 av 3 Først 123 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 24
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Standard Sv: Vi tok jokeren!!

Ja ikke sant,
    skulle egentlig hatt bilde av oss samme kvelden,
    fablet om at vi skulle feire men vi hadde holdt på oppi huset og var slitne så vi dro på Zita i Lierbyen og kjøpte Cheese burger (og rett på do når vi kom hjem)i arbeidsklær og tresko/vernesko.

Ble nesten den om at lotto millionærer ikke er som andre he-he.

I går skulle vi ihverfall gå ut å spise men det var så kalt og vi var litt i dvale så vi bestilte pizza.
    I dag skal jeg kjøpe ny snøfreser med selvstarter for den gamle trunken vi har som er 20 år gammel er et monster med snortrekk så den klarer ikke jeg,

også skal vi få Trio motor til å ta vinteroverhalingen på motorsyklene så slipper gubben det,
    vi har ikke kommet så langt i planleggingen for det er litt overveldene også er vi i utgangspunktet nøkterne(jeg er vel den som kniper lommeboka mest igjen).
    Men litt ekstra skal vi unne oss som avlaster oss fordi vi er slitne etter riving og bygging av hus,
    Jo også har vi leid inn flislegger så gubben slipper å legge fliser hver kveld etter jobb.

Jo også skal jeg få ny/gammel bil, varmeapparatet har streiket i min gamle og kjære ford så det blir en brukt bil m/varmeapparat, vil ikke ha ny fordi jeg kjører bare rundt på unger og bikkjer.

Takk for alle gratulasjoner!
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Wow gratulerer! Det unner jeg dere virkelig
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Jøss..... d er jo fantastisk, gratulerer så mye Det er fint når mennesker som ikke allerede er 75 og har 2 mill på bok fra før vinner!

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    287

Gratulerer! Det var litt av en julepresang!! Lykke til med hus og ferie og kos dere med pengene. Det er dere vel undt

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

Så herlig!! Slutter meg til det andre har sagt før. Gratulerer så mye

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Tusen takk alle sammen!
    Har vært litt fraværende et par dager for jeg har hatt problemer med nettet.

I`m back
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Gratulere sååå mye!! Dette var en gladnyhet jeg kan like!

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

gratulerer, så fint at det var dere!
    Høres ut som at det har vært mye slit for dere i det siste.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Vi tok jokeren!!

Sitat Opprinnelig skrevet av nora Vis post
    Høres ut som at det har vært mye slit for dere i det siste.
    Netop! Da jeg læste om det første gang, mærkede jeg et lille snært af glæde som det var mig selv, der vandt gevinsten. Måske fordi vi her virkelig, virkelig fatter den enorme betydning af lettelsen og af roen som kommer af, at en stor del af praktiske bekymringer med et bliver væk. Det er vigtigt for alle - syge som raske, men for stofskiftesyge er det ekstra enormt, når en belastning bliver væk på så uventet, overraskende måde, uden at man måtte bede, ansøge, betale og tage til takke..... Her har guderne virkelig vidst hvad de gjorde - så hjertelig meget tillykke og måtte lettelserne og glæderne holde sig i all evighed.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Tusen hjertelig takk alle sammen igjen!

Ja for en gangs skyld føler jeg at vi har vært heldige og det er helt utrolig, det er ikke mange ukene siden vi satt og funderte på om vi hadde knust noen speil,(7 års ulykke)

Det er helt uvirkelig og selv om vi i utgangspunktet har en avslappet økonomi må jeg innrømme at det gir en ekstra ro å vite at man har litt ekstra i bakhånden,
    det er også greit å vite at man ikke nødvendigvis trenger å pese så fælt i perioder hvor man ikke er så bra og de periodene har vi jo til stadighet.

Når man bygger hus flyr jo også 50.000ene ut av vinduet uten at man får snudd seg,
    så det er klart det er rolig og godt,
    det er egentlig lenge siden hjernen min har vært så avslappet for den har en tendens til å male på høygir støtt,
    jeg har bestandig vært forsåvidt nøysom og det fortsetter jeg nok med,

har lagt meg ut igjen og var på kappahl i går, kunne kjøpe hva jeg ville men syntes halv pris av rød pris var mest morsomt.
    og i dag har jeg faktisk kjøpt elektrisk tannbørste for enkelte dager er armene håpløse.

Leiligheten vi leier nå er så løen, hele huset her faktisk, vannet frøs på kjøkkenet så jeg målte temperaturen på kjøkkengulvet,
    er ikke alle som har -2,4* der,
    fordelen er at det ikke kan vaskes for da blir det skøytebane,

Det skal unektelig bli nydelig å kunne flytte hjem igjen, jeg tror jeg kommer til å friskne til betraktelig,
    kjenner at bostedet her har en stor del av skylden for hvor dårlig jeg har vært det siste året,
    Tror de alt i alt kommer til å endelig bli et godt år.

Side 2 av 3 Først 123 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn