Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
22-06-10, 09:05 #17
Sv: overdosering- forskning på bivirkninger
Der sier du noe viktig - jeg har ft4: 12 og tsh: 1,28 fra 8 år før jeg oppsøkte legen på grunn av slapphet. (De prøvene ble tatt i fm. med bestilling av p-piller og som sådan ikke fastende, og antakelig et godt stykke utpå dagen og er ikke dermed direkte sammenliknbare, men de er iallfall fra en periode da jeg følte meg frisk.) Og jeg følte meg bedre da enn jeg gjør nå med ft4 på 14... (TSH er for høy ennå da, men den skal man jo ikke kjenne... )
Så hvor man trives er 1) veldig avhengig av medisineringen (Siden armour og andre kjertelprodukter også tilfører t3 vil de virke annerledes enn rene t4-produkter) og 2) veldig avhengig av den enkeltes kjemi - det er jo tydelig at ikke alle av oss klarer å utnytte t4 på samme måte som andre.
Så "normalområdet" - basert på en flertallsbeslutning - er en mager redningsplanke... (Især dersom det virkelig er sant at man bruker kolesterolprøver for å danne normalområdet... dette er jo sannsynligvis "infisert" med folk som ikke føler seg friske... )Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Gjennombrudd i ME-forskning
Av Eirin i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 9Siste melding: 06-03-10, 16:08 -
PCOs - nytt fra forskning
Av Merete i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 3Siste melding: 16-11-07, 16:16 -
Neo-mercazole: bivirkninger
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 09-02-07, 22:10 -
Forskning på stoffskifte.
Av liisa i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 22-06-05, 23:19

Svar med sitat
Bokmerker