Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
18-06-10, 11:48 #10
Sv: overdosering- forskning på bivirkninger
Syns dette peker på binyrer jeg da oppognedform.
Det er jo binyrene som styrer med hjertet, men de er som alt annet i kroppen, avhengig av at stoffskiftet danner grunnlag nok for en passende aktivitet.
Hvis ikke stoffskiftet ditt er for høyt ville jeg presset på for å øke Levaxindosen. Hvis ikke det går, ville jeg byttet til ERFA.
Etter min erfaring er den mye enklere å dosere slik at en finner dosen lettere.
Så mener jeg jo at når man skal "leke kjertel med seg selv", bør man lære litt av hvordan kjertlen en gang gjorde det.
Og det er ganske jevnt med små endringer - ikke to dager med 100 og resten med 75.
Men du har vel den dosen fordi du har vansker med å øke til stor nok dose ?
Du tar en ukedose på 575µg nå - jeg ville vel økt med en dag med 100-dose hver uke, slik at jeg kom opp i 100 hver dag på 5 uker.
Målet er nok mye mer, anslagsvis 150-200µg/dag.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Gjennombrudd i ME-forskning
Av Eirin i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 9Siste melding: 06-03-10, 16:08 -
PCOs - nytt fra forskning
Av Merete i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 3Siste melding: 16-11-07, 16:16 -
Neo-mercazole: bivirkninger
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 09-02-07, 22:10 -
Forskning på stoffskifte.
Av liisa i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 22-06-05, 23:19

Svar med sitat
Bokmerker