Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Hybrid View
-
08-02-07, 19:06 #1
Dårlig immunforsvar
Jeg skal til legen mandag fordi jeg har vært mye plaget med stadige forkjølelser/influensalignende sykdommer de siste 18 mnd. Det virker som om immunforsvaret fullstendig har gitt opp.
Jeg hadde lav blodprosent i høst, dere vet den prøven hvor en prikkes i fingeren. Tror jeg hadde 8-9 og fikk beskjed om å ta jern. Jeg har tatt 2 jerntabletter daglig siden. Hvis det fremdeles ikke er bra, hva annet kan jeg be om? Har legen noe på resept?
Jeg skal naturligvis sjekke stoffskiftet, men føler egentlig jeg tar mye nok. Jeg er ganske bra mellom forkjølelsene.
Noe av det verste er hosten som kommer med forkjølelsen. Jeg hoster så jeg føler jeg kan revne. Jeg har fått undersøkt det flere ganger, så jeg blir helt desperat. Legen bare lytter på brystet og måler senkningen. Så sier han jeg må ta hostesaft. (Nei jeg røyker ikke)
Jeg tar nå hele dagsdosen Noskapin tabletter(3 stk) om kvelden for å få sove. Pluss hostesaft.
Jeg har skjelden høy feber, men føler bare 37,5 - 38 gir meg feberfølelse.
Har dere noe forslag? Hvordan arter kikhoste seg?
Jeg tror Anne Ma eller en av dere andre sa hun hadde hatt kyssesyken uten at det ble påvist, det var "bare" som en tøff influensa. Men å komme seg etterpå tok veldig lang tid.
Jeg er så lei av å være forkjølet med bare en mnd eller mindre mellom.
Lignende tråder
-
Sover bort dagen
Av Yvette i forumet SøvnSvar: 17Siste melding: 08-03-11, 14:28 -
Operert med påfølgende lavt stoffskifte
Av Sofiemor i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 37Siste melding: 20-12-09, 01:19 -
Patrick Swayze er gået bort
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 16-09-09, 14:06 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 19:10 -
Jeg trodde at når man opererte bort skjoldkjertelen så bla stoffskifte lavt. Feil?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 8Siste melding: 11-04-05, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker