Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
12-10-05, 21:01 #4
Nei, å dele de 150 tablettene i 4 går ikke. Det blir bare smuler. Levaxin er billig, jeg får heller en resept på lavere og tar en hel tablett.
Men jeg lurer på om Levaxin og jeg går usannsynlig dårlig sammen? Etter at første Armourtabletter var oppspist, så var jeg litt sent ute med å bestille neste boks. Tok da Levaxin i 2 dager, og fikk straks denne følelsen av ubehag tilbake. Psykisk? Det skal være samme innhold av syntetisk levothyroksin natrium i alle de forskjellige merkene?
Nora leser mye på forskjellige forum, har du hørt at noen foretrekker et annet syntetisk merke isteden for Levaxin?
Hvordan få opp FT4 ellers, når jeg ikke føler at økning med Armour hjelper? Jeg hadde ingen klassiske symptomer på overdosering. Hverken hjerteklapp, høyere puls, svetting eller noe annet. Bare søvnproblemer, og en følelse av at noe ikke stemmer i kroppen.
Lignende tråder
-
Sover bort dagen
Av Yvette i forumet SøvnSvar: 17Siste melding: 08-03-11, 14:28 -
Operert med påfølgende lavt stoffskifte
Av Sofiemor i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 37Siste melding: 20-12-09, 01:19 -
Patrick Swayze er gået bort
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 16-09-09, 14:06 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 19:10 -
Jeg trodde at når man opererte bort skjoldkjertelen så bla stoffskifte lavt. Feil?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 8Siste melding: 11-04-05, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker