Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Hybrid View
-
12-10-05, 20:18 #1
Hei Marge - driver med samme som deg for tia.
Framgangen har stoppet opp og gått litt tilbake. Jeg er ikke der jeg var da jeg sluttet med Levaxin - ikke på langt nær.
Bare en liten tilbakegang som jeg gjerne skulle vært foruten.
Så hvordan finne tilbake til den beste tia ? Den jeg hadde i en måneds tid like etter at jeg første gangen var oppe i 3Grain/dag.
Nå har jeg vært på den dosen uten å få til dette, og jeg har økt litt forbi også, og kjenner nå at jeg nærmer meg en overdoseringsfølelse. Er likevel helt sikker på at det er lenge til at fT4 er over mittveis.
Min har stoppet opp på 11 den også - var oppe i 15, men gikk tilbake.
Derfor økningen.
Det jeg lurer på er om jeg i denne situasjonen faktisk må tåle litt symptomer en tid framover og at disse må til for å få det bedre ?
Eller skal jeg ta ibruk Levaxinen ?
De tablettene dine Marge må du iallfall dele i 4 og ta en bit hver dag ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Sover bort dagen
Av Yvette i forumet SøvnSvar: 17Siste melding: 08-03-11, 14:28 -
Operert med påfølgende lavt stoffskifte
Av Sofiemor i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 37Siste melding: 20-12-09, 01:19 -
Patrick Swayze er gået bort
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 16-09-09, 14:06 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 19:10 -
Jeg trodde at når man opererte bort skjoldkjertelen så bla stoffskifte lavt. Feil?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 8Siste melding: 11-04-05, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker