Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
14-06-10, 19:36 #1
Sv: Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Hei Tessan, og velkommen inn i forumet.
Jeg vil bare svare på det siste spørsmålet ditt: Du behøver ikke være "overvektig" for å ha hypotyreose. Vi er alle forskjellige, og får ulike symptom fra den lange listen.
Da jeg ble diagnostisert, hadde jeg 70 i TSH, men jeg veide ca 52 kg fordelt på mine 164cm. Ikke overvekt, vel?
Til opplysning: Jeg veier det samme nå etter 17,5 år på Levaxin.
Lykke til i kampen mot helsevesenet. Det burde vært en kamp MED helsevesenet MOT sykdommen.
-
14-06-10, 20:49 #2
Sv: Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Hei, tessan!
Ut fra stoffskifteverdiene dine så ville jeg fått undersøkt en del andre ting.
Du verket i ledd osv---- er det tatt prøver med tanke på reumatisme?
Har du fått sjekket vitamin og mineral nivåene dine??
Det viktigste er jern, magnesium, b12, d-vit. Verdier under midten av måleområdet kan gi de symptomene du har.
Hvis du ikke har matlyst og har vansker med å få i deg ett fornuftig kosthold vil jeg anta at vitamin og mineralbalansen din er ute å kjører.?!
Jeg har selv høy anti-TPO og går nå på Levaxin, men før jeg fikk begynne med medisiner så var det en periode hvor jeg gikk på lav-karbo diett og fikk tilskudd med B-vitaminer utskrevet av lege, hvor jeg hadde det mye bedre enn det jeg jeg hadde det uten b-vit tilskudd. Jeg må/bør ha B12 verdi over 300-400 før kroppen min er fornøyd. "Røytingen" ble forøvrig mye bedre med B12 tilskuddet.
Lykke til i din søken etter løsning
Orca
Orca's dagbok
-
14-06-10, 20:58 #3
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 33Siste melding: 26-03-10, 23:28 -
Hvorfor har jeg fortsatt symptomer når prøvene er normale?
Av Vigdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-01-10, 08:50 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48

Svar med sitat

Bokmerker